onsdag 21 mars 2012

Happy birthday

Idag är det min tjugosjätte födelsedag. En födelsedag jag aldrig kommer glömma.

Jag har fått besked från patologen nu. Det var en tumör. En extremt ovanlig tumör som mest har setts utomlands. Ärendet är skickat vidare till Linköping nu och det dröjer ytterligare 2-3 veckor innan vi får nästa besked om vad som händer härnäst. Först då får vi besked om det blir ytterligare operationer eller behandlingar.

Jag vill passa på att tacka alla som befinner sig i vår kaosartade närvaro just nu. Våra familjer och våra vänner först och främst. Är SÅ glad att ni finns! Stort tack till Fastighetsbyrån som stöttar på alla sätt de kan och som gör allt för att underlätta min vardag. Även S arbetsgivare ska tackas för alla hälsningar och för förståelse för frånvaro. Ni gör vår vardag lite lättare just nu och det är vi tacksamma över!

Bloggen kommer troligtvis att ligga vilande ett tag nu. På obestämd tid ska sägas, det kan hända att jag behöver skriva av mig. Men just nu har jag inget mer att säga.

Tack för allt pepp och för alla hårt hållna tummar. Tyvärr hjälpte de inte denna gången...

Hej så länge

2 kommentarer:

Slemmet sa...

Det var ett jobbigt besked men jag tänker då iallafall fortsätta hålla allt jag har!!

sandy sa...

Jag kommer också fortsätta hålla tummarna!